"Не се дръж като дете” – фраза, която често можем да чуем у нас и носи по-скоро негативно значение. Но дали нещата не се променят – докога сме деца и кога порастваме? Според прочуване на ИКЕА, 50% от всички възрастни искат да открият детето в себе си, а децата и техните родители биха желали да играят по-често заедно.
Истината е, че играта е наистина важна за развитието на децата – помага им да опознаят света, да изпробват нови идеи, да разрешават проблеми, да общуват помежду си. Възрастните обаче също имат нужда от игра – тя ги прави, по-умни, силни и забавни.
За да насърчи играта, ИКЕА разработва специална LATTJO колекция, предназначена за малки и големи. Колекцията е налична в магазин ИКЕА от началото на ноември и включва най-различни игри и играчки за забавление у дома и на открито, за създаване на музика, за ролеви или настолни игри, и дори мобилно приложение, с което цялото семейство може да продължи да играе дистанционно.
Колекцията е съпътствана от 25 кратки анимирани истории, създадени в партньорство с филмовата компания DreamWorks Animation. Всяка история има за цел да разшири въображаемия свят на LATTJO героите.
Маскирайте се
Рядко се случва костюм на орел или робот да е по мярка на възрастен, но LATTJO успява да се справи с това предизвикателство. Всички части се продават отделно, което прави комбинациите безброй. Лапи, кралски одежди, опашка и муцуна на плъх, шапка мозък са само част от нещата, с които всеки може да влезе в предпочитана роля.
LATTJO героите са вдъхновени от насекоми, кореноплодни, животни и растения и се появяват в отделните продукти на колекцията.
И от големите има какво да се научи
Настолните игри възвръщат своите позиции – шах, табла, домино или „Не се сърди, човече“ са игрите, в които възрастните ще имат своите моменти на слава… поне в началото. LATTJO представя неостаряващите игри, които всички познаваме, с осъвременен, уникален дизайн, превръщащ класическите игри в чудесен визуален аксесоар.
Защо не в офиса
Не загърбвайте работата, но ако имате нужда от малко въздух, винаги може да си откраднете една минута. Не изхвърляйте пластмасовите бутилки, а ги „облечете“ в комплекта за боулинг на LATTJO и си организирайте спонтанен тиймбилдинг.
Серията ще бъде налична в магазин ИКЕА от 31 октомври, но още сега може да разгледате първия видеоклип, придружаващ колекцията, в YouTubeканала на ИКЕА – и да се потопите във вълшебния свят на LATTJO!
Проучването
В глобалното проучване, наречено IKEA Play Report вземат участие близо
30 000 човека от цял свят, като повече от 16 000 от тях родители, 6 000 са деца и 7 000 са младежи. Те отговарят на въпроси, свързани с играта и всекидневието. ИКЕА анализира огромния материал от проучването и изготвя Доклад за игрите, който е в основата на новосъздадената колекция.
30 000 човека от цял свят, като повече от 16 000 от тях родители, 6 000 са деца и 7 000 са младежи. Те отговарят на въпроси, свързани с играта и всекидневието. ИКЕА анализира огромния материал от проучването и изготвя Доклад за игрите, който е в основата на новосъздадената колекция.