Скъпи приятели, неотдавна обявихме началото на кампания в подкрепа на многодетни родители. Благодарение на партньорите ни от Lidl ще ви запознаем с две прекрасни семейства. Те ни поканиха в своя свят на смях, любов и предизвикателства. И успяха да ни възхитят – запитахме се, как наистина успяват да овладеят хаоса, да възпитават и отглеждат четири или шест деца… Отговорите оставяме на вас, но преди това нека да видим какво споделят от Lidl за съвременните герои и как брандът помага и усмихва героите в ежедневието.  

Супергероите днес

Образите на Жената-чудо и Супермен са сред най-разпознаваемите супер герои. Смели, справедливи и много бързи. Това, което ги свързва, са свръхчовешките качества, които притежават. Знаят как да се справят с всичко. Точно такива изглеждат образите на супер майките и татковци в детските очи. Защото могат да смятат наум, познават часовниците със стрелки, сами си завързват обувките и изобщо не се страхуват от тъмното.

Какво прави съвременните родители наистина супергерои?

Управлението на времето. Правилният разчет на всяка минута печели повече време за малките. А когато говорим за многодетни семейства, спестеното време се равнява на истинско съкровище в края на забързания ден или през уикенда.

Оказва се, че пазаруването в Lidl пести не само средства, но и време. Това показват данните на агенция Pragmatica от проведено изследване сред 880 клиенти на веригата. Средно 19 минути отнема то в Lidl, а 80% от потребителите споделят, че свързват клиентското си изживяване с положителни емоции.

Защо пестим време в Lidl?

55% от запитаните посочват прецизната предварителна селекция на продуктите, която улеснява избора им. Заедно с това веригата предлага не само всичко необходимо за трапезата, но и за домакинството – от играчки и детски книжки, през електроуреди и качествен текстил - за всеки от семейството. Възможността клиентите да открият необходимото, без да им се налага да обикалят няколко места, пести не само стрес, но и време. Малко повече – 57% от анкетираните са на мнение, че спестяват време заради логичната подредба на стоките в самия магазин. Още един фактор, който намалява обикалянето, но този път в самите магазини. А бързото обслужване на касите се посочва от 58% от клиентите на веригата.

Качество, което може да си позволиш

Когато става въпрос за децата, последното, с което родителите ще направят компромис, е качеството. Резултатите от проучването потвърждават характерното за Lidl предимство – високо качество на оптимална цена. 75% от анкетираните свързват продуктите във веригата с високо качество, а 70% считат, че пестят, докато пазаруват във веригата.

Преди малко повече от година, през есента на 2020, компанията представи приложението Lidl Plus, представящо още допълнителни предимства на клиентите. Стартирайки като инструмент за по-лесно, бързо и удобно пазаруване, днес приложението предлага и отстъпки извън веригата, благодарение на партньорската си програма.

Точно такъв партньор е и Pixi. С него семействата могат да си направят уникален подарък за празниците – фотокалендар за новата 2022 година, запечатал любимите моменти на всяко семейство https://www.lidl.bg/lidl-plus/partners, а с Lidl Plus и да получат 15% отстъпка.