30 януари 2014 г.
През 2013 г. бяха реализира две инициативи на dm България, насочени към педагози, деца и техните родители. Първата образователна кампания „Слънчевите деца“, имаше за цел да покаже значението на правилната слънцезащита, а втората – „Веселите зъбки“ – по забавен начин да запознае децата и техните родители с правилната устна хигиена от ранна детска възраст.
Dm България анонсира и най-новата си социална инициатива – „Аз подарих книга на моето читалище“. Акцията е изцяло благотворителна и се разчита изцяло на направени от доброволци дарения. Инициативата се провежда съвместно със Съюза на народните читалища. Целта на кампанията е да се развива грамотността и общата култура на децата, като за реализирането й dm разчита на клиентите си. Те могат да оставят детска или юношеска книга във всеки филиал на dm, а компанията ще осигури предаването им до различни читалища в страната, нуждаещи се от допълнителна материална база. Кампанията ще се проведе от 29 януари до 28 февруари 2014 г., а книгите ще бъдат дарени по случай Националния празник на България – 3 март. Клиентите, подкрепили dm в това начинание, ще получат талон за 10% отстъпка при следваща покупка.