Скъпи приятели, както вече знаете, сложната епидемична обстановка в страната ни постави пред изключително предизвикателство, а именно – да изградим нов път до бъдещите и настоящите родители. Тъй като нямаме възможност да провеждаме ежеседмичните срещи на живо, които всички толкова обичаме, се потопихме в дълбоки води, опитвайки да реализираме съвсем различен проект – онлайн училище за бъдещи и настоящи родители на списание „9 месеца“. Благодарим ви за подкрепата, за това, че отново ни се доверявате и избирате заедно да споделяме щастието от появата на скъпоценния Живот.
Правим малки стъпки, те ни водят до големи резултати. Започнахме скоро, но очакваните добри резултати не закъсняха! За нас е чест, че доказани маркетинг специалисти оцениха високо труда ни. Да, изненадани сме приятно и се чувстваме окрилени да продължаваме напред.
Все още поставяме началото и знаем, че ще творим и ще се учим едновременно. Вие, мили майки и татковци, сте нашият стимул! Макар времената да се променят, нашата мисия остава същата – да ви подкрепяме, да ви бъдем полезни и винаги да удовлетворяваме високите очаквания към нас.
Удоволствие е да предоставим анализите от последната ни интернет среща, която се проведе на живо във фейсбук страницата на списание „9 месеца“:
АНАЛИЗ НА ПАРАМЕТРИТЕ на видео лекция на списание „9 месеца" от 28.04.2020 г. за 24 чaса
1 Органично достигната аудитория: 51400
2 Органично преглеждания на видео лекцията: 16100
3 Продължителност на видео лекцията (основна лекция + рекламна презентация) 1:06 ч.
Средно време за гледане на видеото от един потребител в реално време – Органично: 0:59 ч.
5 Средно време за гледане на видеото от един потребител от всички преглеждания: Органично 0:38 ч.
6 Пикови зрители на живо: 598
7 Органично получени коментари на публикацията: 554
Аудитория: Жени – локация България
Разпределения на възрастовите групи на аудиторията:
∙ Жени 25–34 години: 70%
∙ Жени 35–44 години: 20%
∙ Жени 18–24 години: 10%