Скъпи приятели, както вече знаете, сложната епидемична обстановка в страната ни постави пред изключително предизвикателство, а именно – да изградим нов път до бъдещите и настоящите родители. Тъй като нямаме възможност да провеждаме ежеседмичните срещи на живо, които всички толкова обичаме, се потопихме в дълбоки води, опитвайки да реализираме съвсем различен проект – онлайн училище за бъдещи и настоящи родители на списание „9 месеца“. Благодарим ви за подкрепата, за това, че отново ни се доверявате и избирате заедно да споделяме щастието от появата на скъпоценния Живот.

Правим малки стъпки, те ни водят до големи резултати. Започнахме скоро, но очакваните добри резултати не закъсняха! За нас е чест, че доказани маркетинг специалисти оцениха високо труда ни. Да, изненадани сме приятно и се чувстваме окрилени да продължаваме напред.

Все още поставяме началото и знаем, че ще творим и ще се учим едновременно. Вие, мили майки и татковци, сте нашият стимул! Макар времената да се променят, нашата мисия остава същата – да ви подкрепяме, да ви бъдем полезни и винаги да удовлетворяваме високите очаквания към нас.

Удоволствие е да предоставим анализите от последната ни интернет среща, която се проведе на живо във фейсбук страницата на списание „9 месеца“:

АНАЛИЗ НА ПАРАМЕТРИТЕ на видео лекция на списание „9 месеца" от 28.04.2020 г.  за 24 чaса               

1          Органично достигната аудитория: 51400

2          Органично преглеждания на видео лекцията: 16100

3          Продължителност на видео лекцията (основна лекция + рекламна презентация) 1:06 ч.

Средно време за гледане на видеото от един потребител в реално време – Органично: 0:59 ч.

5          Средно време за гледане на видеото от един потребител от всички преглеждания: Органично 0:38 ч.

6          Пикови зрители на живо: 598

7          Органично получени коментари на публикацията: 554

                       

Аудитория:  Жени – локация България      

Разпределения на възрастовите групи на аудиторията:         

∙          Жени 25–34 години: 70%

∙          Жени 35–44 години: 20%

∙          Жени 18–24 години: 10%