Компаниите вече могат да създадат своя брандирана страница в приложението с цел по-добра видимост и по-ефективно взаимодействие с клиентите си. 

Rakuten Viber водещата платформа за сигурни и безопасни разговори в страната, пуска нов продукт като част от стратегията си за супер-приложение: Бизнес профили за компании в България и по света. Нововъведението обединява на едно място ключова информация, необходима на клиентите, за да взаимодействат с даден бранд: от описание на услугите, които компанията предлага, до групиране на всички съществуващи чатове между клиента и бранда на едно място:

  • Бизнес профилът съдържа името и логото на бранда, син верификационен знак, описание, контакти и канали за комуникация, достъпни чрез Viber;
  • Брандовете могат да добавят до три физически адреса, линк към уебсайт, телефонен номер и описание до 1000 знака;
  • Потребителите могат да търсят Бизнес профили чрез въвеждането на ключови думи в полето за търсене във Viber. 

 

Бизнес профилите са публични по подразбиране, което прави откриването им много бързо и лесно и дава възможност на потребителите проактивно да започнат комуникация с бранда. Те могат да изберат най-подходящия канал за комуникация с компанията от Бизнес профила ѝ, който представлява своеобразен мини-уебсайт във Viber. От другата страна, брандовете могат да организират по-ефективно разговорите с клиентите си на едно място с подобрено преживяване и за двете страни.

Новият продукт излиза след пускането на Бизнес чатове, папка за всички верифицирани Бизнес съобщения от компании, която Viber представи в България през септември месец миналата година. Сравнително новата функционалност се радва на изключителен успех - повече от 85,000 уникални потребители ползват услугите ѝ всеки ден в България с положителна тенденция за повишаване на интереса. Папка Бизнес чатове цели да направи комуникацията между компании и клиенти по-удобна и приятна, да подобри ангажираността с бранда и да увеличи директните конверсии.

С комбинацията от Бизнес профили и Бизнес чатове Viber цели подобряване на сигурността и доверието на потребителите в търговските услуги, предлагани в приложението. Бизнес съобщения от верифицирани брандове се помещават в Бизнес чатове по подразбиране - папка, която е недостъпна за персонални и неверифицирани профили. Бизнес профилите имат син знак, който гарантира, че потребителите взаимодействат с официални и сигурни бизнеси.

"Последните ни нововъведения осигуряват здрава основа за представянето на допълнителни функционалности като част от мисията на Viber за супер-приложение." споделя Кристина Констандаче, Изпълнителен директор продажби в Rakuten Viber. "Нашата стратегия цели да подобри функционалностите на приложението за крайните потребители и да разшири начините, с които брандовете могат да взаимодействат с клиентите си, доставяйки висока добавена стойност и за двете страни."

Viber ще продължи да разширява функционалностите на Бизнес профилите в бъдеще и планира да добави повече канали за комуникация с брандове (например чатботове), както и да интегрира допълнителни услуги, предлагани от бизнесите. По-късно през годината се планира и специално предложение, насочено към малкия и среден бизнес. 

 

За Rakuten Viber
Rakuten Viber свързва хората. Няма значение кои са или от къде са. Потребителите ни от целия свят имат достъп до палитра от функционалности като чатове, видео разговори, групи за съобщения, както и дискусии с любимите си брандове и известни личности. Viber се грижи за това потребителите да имат сигурна и свободна среда, в която да споделят своите емоции. Rakuten Viber е част от Rakuten Group, Inc., световен лидер в електронната търговия и финансовите услуги. Той е официалното приложение за директни съобщения и разговори на отбора на NBA - Golden State Warriors. 


За бизнесите, Viber предлага решения за изпращане на съобщения (чатботове, бизнес съобщения), реклами за дисплей, брандирани стикери и филтри, и предстоящи решения за бизнес разговори. Всички тези инструменти помагат на бизнесите да достигнат до своите потребители на всяка стъпка от потребителската пътека.

Всички лични и групови чатове, както и лични обаждания през Viber са защитени чрез вградено от начало до край инкриптиране. Бизнес съобщенията на Viber имат транзитно инкриптиране, така че потребители и брандове могат да са уверени в сигурността на разговорите си.