Световна тенденция е брандове не просто да правят дарения за различни социални каузи, но и да въвличат потребителите си чрез различни търговски механики. По този начин чисто потребителският навик се превръща в едно по-смислено изживяване.

В продължение на 5 месеца от 01.09.2019 до 31.01.2020 потребителите на магазини dm имаха възможност да подкрепят съвместната кампания на dm България и SOS Детски селища, като при покупка на пелени, гащички и протектори за матрак на dm марката babylove, 0,30 лв. отиваха за дарение на SOS Детски селища и по точно в полза на дейността на звено „Майка и бебе“ в гр. Габрово. Социалната кампания в името на бъдещето на българските деца „Дари любов с babylove” завърши успешно в края на януари тази година, като dm България дари 10 000 лв.

Звено „Майка и бебе“ в гр. Габрово предоставя временно настаняване до 6 месеца на бременни жени и майки в риск да изоставят децата си, насърчава родителската привързаност, подпомага младите майки чрез социално, психологическо и юридическо консултиране и подкрепа. Общата цел на програмата е предотвратяване на изоставянето и настаняването в институция на децата от 0 до 3 години, като ги предпази от ситуации, застрашаващи сигурността, здравето и развитието им.

dm България традиционно подкрепя каузи и инициативи, свързани със здравето на децата. Сред кампаниите на бранда през последните години са „Слънчевите деца“ чрез дарение през изминалата 2019 за проекта по адаптирано плуване на Фондация „Живот със Синдром на Даун“, „Веселите зъбки“ с подкрепата на Сдружението на българските зъболекари за изграждане у децата на правилни навици за устна хигиена, както и „Капачки за усмивки“ за закупуване на медицинска техника за единствената Специализирана детска болница в страната „Проф. д-р Иван Митев“.