Националната мрежа за децата отличи Лидл България с престижната награда „Златна ябълка“ в категорията „Корпоративно партньорство за децата – финансов принос“ по време на своята годишна церемония. Смарт ритейлърът беше номиниран от Фондация "Работилница за граждански инициативи".

40-годишната Манди Мур е бременна за трети път

Тази година наградите „Златна ябълка“ бяха посветени на каузата „Образование за всяко дете“, като за първи път в тях беше обособена специална категория за корпоративното партньорство и неговия принос. Наградата на Lidl е признание за усилията на компанията, свързани с подобряване живота на децата в България чрез финансови дарения.

„Отличието е много ценно за нас, защото корпоративните ни усилия с цел подобряване живота на децата са видими и разпознати. Във всичките си действия – в оперативния ни бизнес, където предлагаме качествени продукти на достъпни цени, в социално отговорните ни инициативи и в работодателските ни програми, сме водени от стремежа да допринесем за едно по-добро утре за всички деца“, каза Ема Кичева, ръководител „Корпоративни комуникации“ в Лидл България.

Д-р Гечев: Сколиозата е най-често срещаното заболяване в детска възраст, но и най-пренебрегваното

Номинацията за Lidl беше за най-значимата социално отговорна инициатива на компанията  „Ти и Lidl за нашето утре“. В нейното шесто издание смарт ритейлърът насочи усилията си към грижата за децата със специални образователни потребности и децата от уязвими групи и общности.

В подкрепа на детското здраве е и най-новото партньорство на Lidl с фондация „Капачки за бъдеще“, в рамките на което потребителите, които върнат за рециклиране пластмасови бутилки и кенове в магазините на веригата, имат възможност да дарят сумата в подкрепа на различни каузи. Каузите са свързани с оборудване на родилни отделения, реновиране на детски отделения, обучения на деца на първа долекарска помощ и реакция при злополуки, бедствия и аварии и др.

В хасковската болница откриха обновено неонатологично отделение

От 2021 година Lidl e и първата търговска верига у нас, сертифицирана като компания-приятел на детето като признание за ангажираността и политиките на компанията в подкрепа на благосъстоянието на децата.

Тази година за наградите „Златна ябълка“ бяха номинирани над 50 личности, организации и институции в общо девет категории, а близо 5000 души участваха в онлайн гласуването, което показва големия обществен интерес и подкрепа за инициативата .